Ευκαιρίες Καριέρας

- Executive Assistant & Office Coordinator

Η BriQ Properties αναζητά Executive Assistant & Office Coordinator με θετική διάθεση, επαγγελματισμό και ευελιξία, για να στηρίξει ποικίλες δραστηριότητες της εταιρείας.
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα συνδυάζει οργανωτικές ικανότητες με δημιουργικό πνεύμα και θα συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία του γραφείου και στην υποστήριξη εταιρικών πρωτοβουλιών.

Κύρια Καθήκοντα και Αρμοδιότητες

  • Υποστήριξη καθημερινής λειτουργίας γραφείου (τηλεφωνικό κέντρο, αλληλογραφία, αρχειοθέτηση).
  • Οργάνωση συναντήσεων, ταξιδιών & εταιρικών εκδηλώσεων.
  • Υποδοχή επισκεπτών και συνεργατών
  • Υποστήριξη των τμημάτων της Εταιρείας σε διοικητικές και οργανωτικές εργασίες.
  • Συμμετοχή σε δράσεις Marketing & Επικοινωνίας (LinkedIn, εταιρική ιστοσελίδα, events).
  • Υποστήριξη πρωτοβουλιών CSR και team bonding.

 

Απαραίτητα προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ ή ΙΕΚ διοικητικής ή συναφούς κατεύθυνσης.
  • Πολύ καλή γνώση MS Office και Αγγλικών.
  • Ικανότητες οργάνωσης, επικοινωνίας και διαχείρισης χρόνου.
  • Επαγγελματισμό, διακριτικότητα και θετική στάση.

 

Θα εκτιμηθεί:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση (διοικητική υποστήριξη, office management, marketing/CSR).
  • Γνώση digital marketing & social media.
  • Εξοικείωση με HR systems, ERP ή λογισμικά διαχείρισης εγγράφων.

 

Υποβολή βιογραφικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

- Βοηθός Λογιστή

Περιγραφή Θέσης

Η εταιρεία μας αναζητά Βοηθό Λογιστή για να ενταχθεί στην ομάδα μας. Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα υποστηρίζει το λογιστήριο σε καθημερινές εργασίες, θα συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία των οικονομικών διαδικασιών και θα συνεργάζεται στενά με τον υπεύθυνο λογιστή.

Καθήκοντα & Αρμοδιότητες

  • Καταχώρηση παραστατικών αγορών – πωλήσεων και τραπεζικών κινήσεων
  • Συμφωνίες λογαριασμών και παρακολούθηση υπολοίπων
  • Συμμετοχή στην προετοιμασία φορολογικών δηλώσεων, περιοδικών ΦΠΑ και παρακρατούμενων φόρων
  • Αρχειοθέτηση και τήρηση λογιστικών αρχείων
  • Υποστήριξη σε εσωτερικούς και εξωτερικούς ελέγχους
  • My data συμφωνία εσόδων και εξόδων

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ Λογιστικής ή Οικονομικών Σπουδών
  • Προϋπηρεσία 1–2 έτη σε λογιστήριο (επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη)
  • Καλή γνώση Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων (ΕΛΠ)
  • Χειρισμός λογιστικών προγραμμάτων 
  • Πολύ καλή γνώση MS Office (ιδιαίτερα Excel)
  • Οργανωτικές ικανότητες, προσοχή στη λεπτομέρεια και ομαδικό πνεύμα

Επιθυμητά Προσόντα

  • Καλή γνώση Αγγλικών
  • Δυνατότητα τήρησης προθεσμιών σε απαιτητικό περιβάλλον
  • Επιθυμία για συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη

Η Εταιρεία Προσφέρει

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Δυνατότητα εξέλιξης και επαγγελματικής ανάπτυξης
  • Σύγχρονο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον
  • Συνεχή εκπαίδευση σε θέματα λογιστικής και φορολογίας

Αποστολή βιογραφικών στο email: [email protected]